Concert de Nadal 2010 dels Alumnes

Concert de Nadal 2010 dels Alumnes

   Com cada final de trimestre els alumnes de s’Escola de Música realitzaran un concert per demostrar el que van aprenent dia dia. Aquesta vegada serà a la Congregació el Diumenge dia 19 de Desembre  a les 19 hores18 hores. Esperam que hi...

Llegir Mes